Thursday, January 13, 2011

..ini kisah aku dan die...

...aku syg kn die...pertama kali aku jumpe die..aku rase cam hati ni memeng x akan ad orang laen selain die...mase 2 aku dlm perjalanan balik sekolah...n aku berhenti jap kt bas stopp...aku pown jumpe ngn die...itu secare x sengaje..die tegur dulu..aku pown buat2 la malu...die ckap sombong nye die niy..x ingat dah kwn lame...p aku tunjuk la brani ckit..aku bg tau die,,bkn sombong tapi...malu laa...die pown tyer nape malu...aku pown diam je...aku ingat lg cikgu ckap lau kite berdebar jumpe seseorg 2...itu tnde nyer kte sdang d lamun cinta...huhuhu..pas 2 ayah die kcau line aku...die pon blik la...aku pown ase x sdap ati...ati aku niyy cm x ley idup tmpe die...aku trus mintk nom fon die ngn kawan die..kawan die pown fhm perasaan aku..die trus bg...aku trus blik umah n hantar mcg kt die...time 2 die wk x lyn pownn...susah tol nk ejas die niy...p last skali aku dah dpt..sebenar nyer mase skolah rendah ag aku simpan prasaan utk die...tpi mse 2 bdaq2 ag..x tau erti cinta n setia...pada 10/7.2009 trbine lah cinta aku dan die....n sampai skarg aku bahagia ngn die...                                                                               ....sory la ekk..x pndai mane mean blog niy...nanti kn kisah sterusnyer.....                                  

No comments:

Post a Comment